söndag 25 april 2010

Pysselbakis...

Ja det känns precis som att ha haft en helkväll igår...
jag är trött och med lite smått huvudvärk....
men roten till det onda är bara pyssel :-) en hel dag med full koncentration, dålig luft, spänning, surrig lokal, ansträngning brukar få den här effekten på mig.
Men ack så trevlig det var. Som vanligt går dagen på tog för fort. Fick sovmorgon idag, och det behövdes nog för att vara någorlunda som en människa idag.
Vi skulle egentligen på två barnkalas idag, men ett har blivit inställt på grund av sjukdom. Det är så klart synd att de blivit sjuka, men för min det känns det rätt skönt...:-)
Hinner ladda och pigga på mig lite till det andra kalaset i eftermiddag.
Ska lägga ut lite bilder senare, klarade ju av för en gångs skull att ta lite kort.
Jag vann dessutom lite stämplar igår! JIIHOO! iof på utlottning men det är ju alltid något!

nu måste jag göra ett ryck med damen här brevid....behöver jag säga mer :-)

kram

2 kommentarer:

anna sa...

hejhej.. hoppas att allt e bra.. måste bara fråga säljer du eller har du det bara som en hobby? jag tänkte på ditt stora utbud av scrapbooking grejor.. kramkram

anna sa...

Gå gärna in och rösta på min dotter Luna som omslagsbebis till ViFöräldrar ;) Tack snälla!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=30262 eller via min blogg..kika gärna in där:) stora kramen!