lördag 8 maj 2010

Felix 5!

Här kommer kortet som vi skickat till våran stora kusin Felix som fyllt 5 år i dagarna. Fick äntligen möjlighet att jobba med mina fina Tim Holtz stämplar som jag köpt på e-bay för en struntsumma. ÅHH så roligt det var. Kändes som att man mest kladdade men med fint resultat. Har distressast in ett vanligt vitt cardstock med olika nyanser på blåfärger (tim Holtz så klart)
Sedan har har använt en heidi swapp-mask i form av en stjärna. Då jag tyckte att stjärnan i sig inte blev så kul, klippte jag ut samma stjärna i wellpapp för att få lite effekt. Sedan en fin liten femma i mitten. Blev nöjd förutom att jag inte tänkte hela vägen ut. Jag skulle så klart ha klippt ut en bit som passade för att sedan limma på kortet. Nu gjorde jag inte det varpå jag lyckades drälla på baksidan. Det hela fick lösa sig med ett annat papper på baksidan. Det är prickiforms egna papper. Jätteroliga och praktiska. Jag köpte dessa i Karlstad.
Jenny- tänkte mig något liknade till din beställning, vad säger du??

nu ska vi luncha, och sedan ska det fejjas i landet idag!
Ha en underbar dag alla!







kram

1 kommentar:

mhlcards sa...

Snyggt Lena!

Kram Mari