fredag 23 april 2010

Korttajm

Här kommer ett kort som inte alls blev som det skulle.
Fick en beställning att göra ett kort som inte alls skulle vara snuttigt. och det blev det ändå! Tycker jättemycket om det där papperet med fjärilar på. Man vill inte dekorera det så mycket för då förlorar pappret på det. Nåväl, hade hittat en tjej som gjort kort med blommor på föjlande sätt. tyckte det var en rolig idé att testa då jag inte hade något bra motiv till kortet.
Det var verkligen inte så lätt som det ser ut, men rent tekniskt så blev kortet bra...Nåväl jag lär mig så länge jag lever.
Nu blir väl J avskräckt som beställt ett "icke-snuttigt" dopkort. Jag jobbar dock stenhårt på att det inte ska bli så och är nöjd med mitt lilla test som jag gjort. Får väl maila fröken och se om det duger.
Idag skiner solen och vi hoppas att snön försvinner fortare än fortast. I morgon bär det av till Avesta och det ska verkligen bli kul att komma iväg. I fjol när vi åkte hade jag kortärmat och high-water byxor....ser inte ut att bli så i år....:-(




Ha en underbar fredag!

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Kul att du ska t mässan, heja om du ser mig ;0)
Vackert kort du gjort, underbart fint med alla blommorna.

Ann Parknert sa...

OMG va läckert kort!!!! Den idén måste jag helt klart sno ;)

Du är så otroligt duktig!! Kram/ninni