tisdag 30 mars 2010

Påskägg...s...

Här kommer äntligen mitt alter som jag vann 1:a pris med i Karlstad!!! Utmaningen var att göra något med temat påsk. Jag såg en sådan här till förra påsken och har varit så sugen på att göra en själv. Jag köpte helt sonika ett 6pack ägg och altrade det. Jätteroligt och inte speciellt tidskrävande att göra. Fyllde det så klart med kinderägg istället för riktiga ägg...
Papperet och stämplarna innuti ägget är från Forma hantverk, stämpeln med tilda från Magnolia.
Glad påsk stämpeln är från inkido. Annat smått och gott från lite olika håll.





Här pågår packning för våran avfärd norröver i morgon. Så jag vill passa på att önska er alla en GLAD PÅSK! Hoppas ni får massor av god mat och trevligt sällskap!
kram

6 kommentarer:

carroP sa...

Åh vad fint!
Glad påsk på er oxå!
kör försiktigt, för oss blir det ingen norrlandsresa utan vi åker till sörmland i stället, känns lite konstigt!
kram

Mia sa...

Åh vad du är duktig med ditt pysslande. Önskar att jag hade liiite av din energi så kanske man fick iväg ett kort ialla fall.
Förlåt att jag är så dålig på att kommentera, tiden finns inte. Men jag läser varje dag.
Kram och glad på er alla!

Lina Holmström sa...

Supersnyggt! Du har verkligen fantasi.

Anonym sa...

Å va fint den va! Förstår att du vann med den;)
Glad påsk och många kramar från Marmaris:)

Pysselbus sa...

Så klart du har dem... *skratt*.... Jodå, nu tittar solen åter fram så vi hoppas på mer av sånt imorgon... Det var lite mulet på em... Gick dock förbi lilla huset med stora källaren på min prommis och allt såg lugnt ut.
Må gott och ät gott! Kramis

Pysselbus sa...

Hmmm, var in och kollade på mimas blogg. Nog för att du är och far på de flesta ställen men har du sett att de är återförsäljare för GorJuss? Fast de får inte lägga dem i webbutiken (!?! av vilken anledning?) så man får ringa dem... Håll hårt i börsen!! *s*