onsdag 17 mars 2010

men om man inte kommer på en titel då?!?!

Jag vet att jag tjatar om det men var tar dagarna vägen. Det är redan över en vecka sedan jag skrev men jag själv tycker att det var igår!
Livet trummar på....idag när jag lämnade Tobias på dagis fick jag höra att 5 barn insjuknat i magsjukan sedan igår!! NEJNEJNEJ vi vill inte ha! Det känns som ett minfält med alla sjukdomar, och hittills har man bara tur att man missar de värsta åkommorna.

Det verkar i alla fall som att våren är på väg, och snön har snabbt minskat på höjden då det sjunker ihop. Just nu är det tyvärr värsta skaren, så det är lätt att slå sig gul och blå.


Nåväl det blir vår någon gång iaf!

Lägger in ett kort som jag inte tror att jag har visat här. Detta kort var till Alfred, som kom till världen här i början på året. Blev väl inte riktigt som jag önskat, men det blir sällan det numer tycker jag. Gjorde det sparsamt dekorerat då föräldrarna inte är så mycket för sånt i övrigt. Bokstäverna är utskrivna med slicen. Det första jobb den har fått gjort redan jag fick den nya.

Hade som vanligt bråttom på slutet och klantade mig. Texten välkommen till världen, skulle vara stämplat direkt på papperen på korten....meeeen....på grund av att det var skarvar på mönsterpapperen precis där så syndes inte hela stämpeln...kaxig som jag är försöker jag åtgärda det med att stämpla än en gång....FY TUSAN vad fult det blev...så därför fick jag köra lite lappning där...men det är iaf inget som mottagaren vet om...




Nu vaknar stintan! back to work!

kram




Inga kommentarer: