onsdag 21 oktober 2009

Äntligen!

Har kämpat länge men nu fick jag äntligen upp några bilder. bytte kort och höll tummarna! detta är ett kort som jag gjorde till Sara som fyllde år i måndags. det är en underbar gorjuss tjej som jag köpt på tradera. Papperna kommer från magnolia.
Provade att göra en ny baksida med min stämpel. Inspirerad av en tjej vars blogg jag ofta besöker. Blev lite roligare. Förstår inte varför vissa kort hamnar fel men vet inte heller hur man gör för att vända det rätt heller. vet någon så lämna gärna en kommentar!



kram


2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej på dig, Hanna här! Va kul att du hittade igen mig:) Jag är lite nyfiken hur;)
Har kollat in din blogg me och vilka söta godingar till barn du har! Å va duktig du är på scrapbooking!! Jag pysslar lite själv men alla grejer är i Umeå...
Kram kram:)

Mia sa...

Hej Lena! En annan Vindelbo tittar in till dig.. Roligt att läsa hur du har det idag.