måndag 26 oktober 2009

2000 besökare!

Såg att det precis i detta nu har varit 2000 besökare på min blogg!
Skithäftigt men ändå lite skrämmande. Vet ju att de flesta som är inne här är mina närmast sörjande men det kan inte bara vara dem jämt heller.
Jag får ju tyvärr inte någon kommentar speciellt ofta så ni alla smyger verkligen runt här. Ni får gärna göra er tillkänna och lämna någon kommentar. Det är så roligt och veta vilka ni är och när ni är här, och kanske också vad ni tänker-tycker!

Så skärpning! ser fram emot mer kommentarer de kommande 2000 besöken!

kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det lät inge vidare att måsta åka in på sjukan man vill ju inte att de ska vara dåliga de små trollen... Har haft massa problem me datorn men fick tillbaka den idag och än så länge går det bra:)
Kram kram Hanna!

www.lizaloop.blogg.se sa...

kömme hit via zikkans blogg nu :)

Sara sa...

Skärpning tebaks får man säga då... ;-) Inte många kommentarer heller i min blogg... *hihi* Närå, jag ska skärpa mig! Ha d gott, kramen,