torsdag 17 december 2009

Falun

Här kommer kort på de två sakerna jag lyckades knåpa ihop i Falun när vi var där och pysslade. Glömde helt bort att jag inte lagt in dem än, det börjar ju vara ett tag sedan nu
Blev inte helt nöjd med dem men det brukar alltid bli så när jag är på träffar. Man ser vad alla andra gör och har så svårt att fokusera på sitt....
Det första är ett julkort med tilda på. Det syns dåligt med runt cirkeln med motivet har jag satt uppunchade kvistar som jag sprayat på glimmermist för att de ska gnistra lite.. Sparsamt dekorerat för att vara jag....
Glömde fota baksidan som jag också gjort med samma princip runt min stämpel.
Sedan försökte jag mig på en tändsticksask. Svårare än jag tänkt med och den tog lång tid att göra... är dock nöjd med tagen som jag först använda blending tool och distresser med, för att sedan använda en stämpel med grangren från magnolia....textstämplen lånade jag av M.
Bocken kommer dock på några kommande tändsticksaskar...:-)




Ja det var alles.

kram

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tycker att det va ett superfint kort! Å det är ju faktiskt ganska kul presenter att ge bort klädda tändsticksaskar:)
Är så kul att vara hemma i julvädret, hoppas ni oxå har mycket snö! KRAM!

anna sa...

fint!