tisdag 29 december 2009

De har anlänt!

Mina alldeles underbara stansar från martha stewart är äntligen här. Levererades idag från ett tåg på väg norröver.
Blev såå himla glad och nästan lite fnissig. Nu önskar jag bara att tiden fanns för att få gå lös på dem. tyvärr är hela familjen mer eller mindre förkylda så det ser inte ut att bli så mycket tid de närmsta dagarna.

Bland annat dessa två snyggingar har kommit!

Återkommer med rapport om hur det går senare.
Och M om du inte förstod det så är jag stortokigt tacksam att de tunga klumparna fick åka med dig hem. När du behöver en gentjänst så finns det att inkräva här i Gävle.

Nu ska jag ner och dricka varm glögg framför brasan!
ha en trevlig kväll och slut på året!

Kram


2 kommentarer:

Maria sa...

Vetskapen hur konstigt, galet och mycket glad du är över dina "klumpar" gör det helt klart värt slitet med att ha kånkat runt dom på flygplatser här och där. Och vilket välkomstpaket jag fick sen, du är ju helt tokig! Men tusen tack :) Orkar tyvärr inte installera lyset till i morgon, men sen så ska jag vakna ljust! Kram M

Pysselbus sa...

Wow, du har ju tur som en tokig! Och så får du ju lite tid... ;-) Promenera mera!

Kramis // L