torsdag 10 december 2009

åsså det där kortet!

Här kommer kortet jag gjorde till min mor från oss barn. Stämpeln och pappren är från magnolia. tycker att denna stämpel inte är så julig så hon går att använda vid fler sammanhang. Målad med promarker så klart. bandet är ditsatt genom att jag punchat med en av mina martha stewart punchar.

älskar ju blommor som sagt.

Har hittat något nytt att dekorera och lägga till nämligen egengjorda små änglar. Min mamma fick premiärängeln!

Det blev lite krångligt med ett hörn med bandet. satte därför dit ett skistermärke från lagerhuose som föreställer en sådan där lacktångshistoria!

Baksidan!

Det var allt för idag....tror jag!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vilket superfint kort du gjort till mammsen! Du får gratta henne från mig:) Va en riktigt mysig bild på din mormor oxå!
Julen närmar sig med stormsteg och inga pynt i sikte men snart är jag hemma och då jäklar ska det pyntas!! ;) Kram!

anna sa...

tack för tipset! och vilka fina kort !!