onsdag 28 januari 2009

Onsdag med kort

Japp då var man i mitten på veckan *pust*
Efter en slitig dag ser jag fram emot att åka till Älvkarleö på sista utbildningsdagarna. Jag och Sara behöver nog båda två en hel natts sömn! :-)
Har packat på två fronter ikväll då jag på lördag sätter av till Falun för att PYSSLA!! Ser så vansining mycket fram emot det. Har dock lite svårt att begränsa packningen, för tänk om man skiter i att ta med något som man verkligen behöver sen.... tur man ska ha egna bilen. Blir inte så tungt att bära hahaha.
Blir nog till att ta med hela pysselbordet ! :-)
Här kommer kortet jag skickade till min syster härom dagen. Jag hoppas hon tyckte om det! Bokstäverna är utskrivna med SLICEN!! hehe måste ju visa att jag använder den. Korterna är lite dåliga men skyller på att jag fick ta med jobbkameran då jag inte hann på morgonen. Den är inte lika bra som våran egna...



Nä nu blir det sista rycket sedan den sköna sängen!

Inga kommentarer: