lördag 10 januari 2009

Mina nya små älsklingar!

JAPP här är de! är så himla glad att jag fått 6 stycken kort till priset av två stycken i Sverige. Ibland är internationella E-bay baaaara bäst! Har hunnit fingra lite grann och måste ställa in skärbladet lite bättre, och det var inte bara lite meckigt... lite åt höger näää lite åt vänster. Är inte helt nöjd men när man väl hittat den perfekta inställningen då jäklar.
Nu äger jag faktiskt alla kort som finns utom ett, som har halloween-tema. Känner mig inte speciellt intresserad just nu av detta kort ändå! Kommer dock att lägga ut ett på tradera då jag har två likadana just nu. Dvs designcard basic 3, som jag även fick i julklapp.


Läste även idag i en annan blogg som jag besöker ofta att Fiskars ska släppa 5 nya borderpunch! åååhhh direkt blev det vill ha vill ha!! får hålla utkik om det är någon av alla det svenska butikerna som tänker ta hem någon av dem. *Håller mina tummar till de blir blå!*

Inga kommentarer: