fredag 9 januari 2009

ÄNTLIGEN!!!

Ja idag finns det flera anledningar till att säga äntligen!

Nr 1. Jag fick mitt underbara paket från USA med posten igår! Skyndade mig att hämta det och det var verkligen julafton igen när jag fock öppna det och hitta mina 6 stycken nya fina design card till slicen. Det är ju nästan att man gråter en skvätt. Ska bara se till att få lite tid att prova alla korten. Det riktigt kliar i fingarna och jag kan inte påstå att man är så väldigt sugen på att jobba idag!

Nr 2. Sonen sov hela natten i sin säng i natt utan att komma in mitt i natten till oss. Pricken över i:et var att han var som en solstråle när han vaknade. Har haft lite problem på mornarna att han varit ledsen och gråtit sig ända till dagis vilket sliter på hans stackars pappa.

Nr 3. Det är Fredag!! Tänk man har orkat jobba 2 arbetsdagar och längtar redan till helgen! haha hur ska det gå nu när jag ska jobba varannan fredag framöver? Jaja tänker dock leva i nuet och njuta av denna helg....så får vi se vad vi tycker om nästa vecka...

nr 4. Har hittat en klänning till Saras bröllop. Inte alls märkvärdig på något vis men den passar! kostade hutlöst mycket (700) men jag kan absolut använda den där klänningen fler gånger. Eftersom jag har lite problem att vara ute i god tid så känns det bra att iaf ha någon redan nu som jag kan ha och tänka mig. Fortsätter dock titta lite framöver om det kanske kommer in mer klänningar som inte bara är svarta....

Inga kommentarer: