söndag 7 februari 2010

Jag utlyser en TÄVLING!

Ja jag behöver hjälp och varför inte göra det till en tävling?

Vi har fått mail idag angående mässan i Karlstad som jag och L ska delta i. Ett uppdrag som ska göras och vara klart till mässan är en namnskylt. På den ska det stå namn och nick, om man har något. L har ju lyckats komma på ett men inte jag. Är inte helt tillfreds med Lappskojs som nicknamn....Jag skulle faktiskt vilja hitta på något roligt, men ändå passade nick att använda på forum, tävlingar osv. I min hjärna står det verkligen helt still, så därför behöver jag hjälp!!

Tävlingen går alltså ut på att komma med nickförslag till mig. Jag ser gärna att det är något roligt och på något sätt anknytet till mitt namn eller pyssel. Lele som var mitt enda smeknamn som liten tycker jag är lite för beige :-)
Så släpp lös fantasin kära vänner och andra jag inte känner!
Den som kommer med det fyndigaste och bästa nicket blir belönad med ett kort gjort av lilla jag!
Jag skickar det till Turkiet om det är så att den bästa idén kommer ända därifrån!

Lägg till som kommentar till detta inlägg!

Ni har på er till den 26 februari!
lycka till

6 kommentarer:

Mia sa...

Oj så svårt med ett nick.. Jag ska fundera lite på det :O)
Hoppas allt är bra annars.

Det är på torsdag vi ska på bb, då har jag gått över 14 dagar så jag hoppas på att antingen bli igångsatt där och då eller iaf få en tid för det.. Men vi får se.

Ha en jätte bra dag! Kram!

Anonym sa...

Bäckson, verkar ju aldrig vinna en omröstning. Men skam den som ger sig... :-)
/Jenny

Hanna sa...

Testing testing;)
Ja nu är det ett test för att kolla om det går att kommentera... hoppas du får massor av bra förslag på nick! Kram:)

Anonym sa...

Jag röstar på Bäckson :)
/Dukan Aldrigissavem

Hanna sa...

Ser att en kommentar slunkit igenom!!! Nice, det kanske löser sig till slut:) ha en bra dag!!

Pysselbus sa...

Hmmmm, en liten fågel sjöng så vackert och jag tyckte jag hörde Papperslappen, din lilla lapptoka! Är man från Norrland och galen i pappersbitar, så... Vem vet!?!