fredag 29 januari 2010

Pysselhörnan!

Här kommer äntligen bilder på min pysselhörna. Så här städad är så städad som den kan bli. Kan säga att den inte är så här städad längre efter lite pysslande häromkvällen.
Det som inte finns med som ska upp är två stycken stänger där jag tänker hänga lite alster och inspiration. Får väl uppdatera då! Nåväl håll till godo!
En stor bänkskiva från IKEA är gjort till pysselbord. Tycker mycket om att man kan sitta två och t.o.m tre och pyssla här!



Min nya älskling bandförvaringen! så roligt och jag gillar ju verkligen bra förvaring! På denna bild är slicen med samt min lilla låda med lite allt möjligt i, bla målade motiv etc.

Behöver jag säga att jag älskar blommor?!

Min nya förvaring som jag tidigare pratat om som jag fått från M´s jobb. Perfekt för papper.

På den står ett ställ med spillpapper i olika storlekar. Lådförvaringen innehåller allt smått och gott man kan tänka sig!
Min absoluta favoritlåda- martha stewart puncharna!! Detta är dock inte alla...hmmm *fniss*

Mina papper, sorterade för stunden i märke på mönstrade papper och färg på cardstock. Får ser om jag trivs med det....vet inte än...
En hylla som tar de lite mer större sakerna.


Mina fodral med promarkerpennorna....

...och mera punchar....
Det var alles för nu!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Ja jäklar va grejer du har!!! Där ser det ut att flöda av inspiration:)
Efter att ha sett din hörna vill jag pyssla NU!!!
Synd bara att det är så dyr hobby men det är det värt om man är duktig och det har jag ju verkligen sett att du är!! Kram från oss:)

Sara sa...

Herre min je vad du har saker. DU skulle kunna ställa upp i lyxfällan ju.... *fniss* Himla skoj att ha så mycket saker - du kan ju verkligen vara kreativ! (och det är du ju) Kram på dig

anna sa...

men jösse LENA! det är ju en hel fabrik där!! ha en bra helg;)

Pysselbus sa...

You go girl!! Det är i kaos som kreativiteten spirar... bara man hittar den.... ;-)

Anna sa...

Kom aldrig och säg att jag har många tyger... :-)