söndag 8 maj 2011

Sneakpeaken!

Här kommer sneakpeaken som ni fick innan helgen i all sin prakt :-)
Det är ett namngivningskort som skulle ges bort i helgen. Satt sent natten till torsdagen och gjorde klart. Tänk att det blir så så ofta för mig?? inte bra, men klar blev jag . Efter att kortet blev fotat skrev jag datum och namngivningsdag på tagsen.
Magnolia motiv önskat av beställaren och att det gärna skulle vara i rött-vitt. Insåg till min förfäran att de flesta röda papper jag har är med jultema. Måste styras upp någon dag då ekonomin är bättre :-)
Har bråkat ett tag med bloggen som ni förstår.....insidan av kortet visas här i 45 graders vinkel...för att ha det lite roligare tyckte visst bloggen. Någon som kommit på hur man gör för att kunna vända på kort får gärna höra av sig pronto...händer mig för ofta!

Annars i livet så har helgen varit full med aktiviteter. Det bästa enligt mig var så klart mässa i Bomhus. Tack Åsa för att du orkar och ordna med den! Titta in hos Asamia ( finns länk i mina länktips) hon gör underbara saker!










Är ni beredda på ketchup???

kram


Inga kommentarer: