måndag 9 maj 2011

Ett kort från Avesta

Ja av någon anledning blir mina träff-kort dåligt visade här i bloggen. Oftast beror det på att jag inte är nöjd med dem. Detta kort gordes således senast i Avesta. Tävligen var en bingobricka, där jag bland annat följde brads och tag. Blommorna la jag till när jag kom hem, då jag inte fann inspiration på plats. Vann så klart inget men kortet är taget till en man som fyllt 60 år. Tycker överlag att det är svårt att göra kort till de så är lite äldre. Tycker inte det passar alla gånger med hänglar och magnolia då de är så sockersöta motiv. Skulle behöva lite annat men har hittills inte hittat något jag fallit för....Nåväl I-landsbekymmer. Denna stämpel är från ett företag som hette scrappers tror jag. De har lagt ned för ett par år sedan men de var inriktade på lindbergstrollen. Köpte att par stycken om gillar dem massor....har dock gått dåligt att måla med promarker enligt mig....men nu så....








....det kommer mera....tralalalalalala tralalalalala


det kommer mera...bam bam barabam papapampampampa...




:-P


Kram

Inga kommentarer: