måndag 11 oktober 2010

Bröllopskort

Hör kommer ett beställningskort som var till ett bröllops med 50-talstema. Skitsvårt tyckte jag först tills jag bestämde mig att jag inte skulle försöka använda någon motivstämpel. Detta kort gjorde jag i Avesta på träffen. Inte för att jag vann något men det var verkligen inte målet.
Bröllopet gick i alla fall i rött, turkost, vitt. Inbjudan som hade gått ut hade röd med vita prickar och turkost med vita prickar. Snacka om att jag blev glad då jag hittade precis sådanna papper på mässan. Inkido är dem ifrån.
I övrigt så är det blommor på en hjärtstomme som är gjord från mina älskade Heidi Swapp masker.






Det var allt för ikväll vänner.
Lämna gärna en kommetar då blir jag glad.
Kram

1 kommentar:

Annette sa...

Himmel vilket fint bröllopskort! Det blev jättefint med blommorna på hjärtat, smart idé när man inte använder någon stämpel.
Kram