fredag 27 augusti 2010

Sketch saturday och magnolia down under

Ja jag chockar nog alla idag! här kommer ett kort som matchar inte mindre än två utmaningar på nätet. Första är sketch saturday och den andra är magnolia down under challenges
titta gärna in på dessa två!
Detta är min första utmaning någonsin och det var roligt! Behövde inspiration inför detta beställningskort och då är dessa utmaningar så himla bra.
nu är det bara att hålla tummarna att mr Link ger min nybörjartur.



Syns inte så bra med jag har lagt glossy på blåbären för att få lite 3D effekt.
Annars så är jag gräsänka i helgen. Vi har kvartersfest och grannarna förbarmar sig över mig och fixar åt oss med.
till de nya läsarna som tillkommer genom utmaningen - välkommen! Just nu är inte korttillverkningen så intensiv men det finns kort sedan tidigare att titta på. Jag hoppas snart ha mer tid att göra kort.
Kram

3 kommentarer:

Debbie Pamment sa...

This is soooo gorgeous! I LOVE the way you've done the flowers from the DP - fabulous!
Thanx for joining us at MDUC this week
xXx

Unknown sa...

Awwww WOW your card is so awesome, I love your flowers, they are soooo pretty:-) Thanks so much for sharing your card with us this week at MDUC
Hugs
Karen
xxxx

mhlcards sa...

Snyggt!!! Härligt att se lite alster från dig igen.

Ses snart vännen!

Kram Mari

Ps. Syrran hälsar (Hon och Lola är här på kalas) Ds.