onsdag 10 december 2008

Upp som en sol och ner som en...

Dagen började ju så bra!
Var ovanligt kreativ på jobbet idag, så till och med mina kollegor höjde på ögonbrynen. Kännes som jag hade tagit ett superpiller dagen till ära.
Vi hade jullunch tillsammans med julklappar. En från "the boss" och en från kollegorna. Vi brukar ta saker hemma vi inte använder/vill ha och slå in dem. Fick inget som behövde komma hem till oss utan den fick snällt stanna på jobbet. Från "the boss" fick vi en fin lykta som såg lite ut som en stormlykta. Tja kan väl vara fin att ha?!

Jobbade full dag och blev så glad när jag kom hem och såg att jag fått brev från Norge - STÄMPLARNA!!
Rusade raskt ner i källaren för att göra klart min mors försenade födelsedagskort ( fyllde år i går)...och helt plötsligt började allt bara gå fel...
* Fick lim på fel ställe på kortet
* blev snett
*stämpelfärg på hela baksidan av kortet - inte tänkt
etc etc etc....det bara dooooog

Jag som så gärna ville göra klart det där kortet och skicka i morgon. Tog en paus till säsongssista av Grey´s men inte heller det hjälpte!
Nu ligger ett i mina ögon jättefult kort i källaren som hoppas på under...och min mamma får fortsätta vänta på sitt kort....
Jag önskar jag sett Saras SMS tidigare....hade varit bättre att åkt och tränat ikväll än att försöka göra det där sabla kortet!

Så nu ska surpulen gå isäng!!

Inga kommentarer: