torsdag 14 april 2011

Vinnarkort från Karlstad!

Ja tänka sig jag vann i år igen! helt otroligt! det var en skiss vi skulle tolka även här. Jag gjorde detta kort på söndagen och då var jag inte så pigg som ni vet...jag lånade Lindas distresser och satt och målade lääääänge....svårt att bli helt nöjd. Men tillslut var jag tvungen att ta till Pysselbus motto att det var "good enough" mina flitigt använda maja design papper fick vara med även här. Stämplade runt med lite olika Tim Holtz stämplar som fick utgöra lite bakgrund. Jag blev helt klart chockad att jag vann för som sagt, konkurrensen var hård. Färdigställde dock baksidan sen jag kom hem då jag inte hann med det. Listrade bokstavligen på kortet hela vägen till bordet de skulle avlämnas :-) en liten ängel fick vara med på detta kort...Var länge sedan de var med....och jag älkar mina små änglar.





that´s all folk!

kram

3 kommentarer:

mhlcards sa...

Jag har sagt det förr men jag säger det igen - målar man så snyggt med distresser ska man inte färglägga med promarkers! Kul att se kortet igen, helt klart en värdig vinnare.

Kram!

Åsa/asamia sa...

Jag tycker ditt kort är underbart fint, förstår verkligen att du vann.
Du färglägger sååå fint, satt ju och beundrade dig när du färglagde i Avesta.

Annette sa...

Men himmel vilket fint kort! Jättegrattis till vinsten, det är inte svårt att förstå varför du vann ;o)
Ursnyggt målat och dekorerat!!!
Kram