fredag 30 juli 2010

Sådärja!

Ibland behöver man sova på saken! :-)
Här kommer ett beställningskort som jag gjorde före semestern. Det var till en herre som skulle fylla 60. Behöver jag säga att han är förtjust i amrikanare?
Gjorde ett annat format än jag brukade. Främst för att kunna göra som jag tänkt med bilen och att det skulle se ut lite som en amerikansk flagga. Det blev 15x20 drygt. Rutorna är infärgade med distresserna, och stjärnorna är heidi swapps mask.
Blev inte helt hundra med min egen stämpel på baksidan men det är som det är. Det är ju trots allts inte där man ska titta :-)
Jag hoppas att beställaren blev nöjd iaf, och ajg tyckte att det var kul att göra ett "grabb"kort.


Kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Riktigt fint:) Jag är så sugen på att börja pyssla nu när jag är hemma igen!!
Synd bara att det är så dyrt och att jag är så fattig... men det blir nog några sidor i mitt fotoalbum med de saker jag har hunnit samla på mig.
Nu har ju Anna U börjat oxå, kul att få inspiration av någon annan:)
Kram Hanna

Anonym sa...

Lena dina kort är verkligen läckra och mycket välgjorda. Hälsa alla
Birgitta i Norrfjärden

mhlcards sa...

Snyggt Lena! Längtar till Avesta, hoppas att du också känner dig "taggad".

Kram Mari